Betaling af ydelser sker på dagen, efter ydelsen er leveret, hvorefter der fremsendes en faktura på klientens e-mail. Betaling skal ske via mobilepay eller bankoverførsel.
Hvis det ikke er muligt for klienten at betale umiddelbart efter, at ydelsen er leveret, vil der fremgå et skyldigt beløb til betaling på den fremsendte faktura med en frist for betaling på senest 7 dage efter, ydelsen er leveret.
Der kan ikke bookes ny behandling, før det skyldige beløb er betalt, og det er kundens ansvar at kunne fremvise dokumentation for betalt ydelse.
Alle priser er inkl. moms medmindre andet er angivet.
Ved angivelse af, at du er en person under 18 år eller på overførelsesindkomst, skal der fremvises dokumentation for dette, inden sessionen afholdes.
Jeg håber selvfølgelig inderligt på jeres forståelse herfor.
Afbudspolitik
Er du blevet forhindret i at komme til din tid, opfordres du til at melde afbud hurtigst muligt. Så er der nemlig en anden, der kan få glæde af tiden.
Afbud skal foretages på sms med: navn, behandling, dato og tid til +45 26 29 27 05
(afbud accepteres ikke via mail eller sociale medier på behandlingsdagen).
Ved afbud under 12 timer før behandlinger eller ved udeblivelse, opkræves der faktura af det fulde beløb. Dette gælder for alle uanset årsag.
Vi bestræber os på at afsætte din tid til en anden, og hvis det lykkedes, opkræves du ikke for for sen aflysning.
Men ellers vil du modtage MobilePay opkrævning eller faktura med skyldigt beløb til betaling samme dag.
Undlades betaling, vil du desværre ikke have mulighed for at benytte ydelserne i Hjertets Dybeste Mening en anden gang.
Jeg håber selvfølgelig inderligt på jeres forståelse herfor.
Retur- og fortrydelsesret
Der er ikke fortrydelsesret på tjenesteydelser.
Ved modtagelse af en ødelagt vare, skal dette dokumenteres, og der vil blive sendt en ny på sælgers regning.